myskväll och körkort

Ja hej min käre lille blogg! som alla mina trogna läsare och kompisar redan vet så tog jag äntligen mitt jäkla körkort i onsdags! woh! känns inte mer än rätt. ÄLSKAR att köra bil haha. så helgen till ära har jag pappas bil och leker gärna lite taxi. hämtade bilen efter dansen idag, åkte och handlade med mandis och droppa henne hemma hos sig. så nu sitter jag här ensam hemma en fredag.... buh. nä rätt gött. men fy va the voice suger. får nästan bli en film ist till allt mitt mys som jag dukat fram till mig själv.

återkommer när jag har nåt intressant att komma med. allt är rätt tråkigt nu. förutom körkortet då.
över och ut

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är förmodligen rätt efter men ville bara säga STORT GRATTIS!!! :) GRYM DU ÄR!

2012-03-21 @ 13:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0