22a mars 2012

Längesedan jag tittade in här nu. Snart kanske detta är en au pair blogg. Knäppt va? Nä.. jag vet inte om jag kommer våga åka någonstans. Jag har i alla fall registrerat mig på en sida för au pairer till usa, där dom i princip garanterar en familj - sen är det upp till mig att välja. ÅH jag vill. Men jag vill också åka jorden runt. Vilket är minst skrämmande?

Idag har jag njutit av solen med amanda och massa hundar, med coca cola och piggelin. Rätt så nice. Om ett par timmar ska jag ta mig till vp för lite dans. Hoppas det kommer fler idag! Alla latmaskar ni är välkomna på mitt danspass på Actic vattenpalatset kl 19.30 varje torsdag, jag garanterar en färgsprakande och svettig timma full med skratt och skakande bakdelar.

Jag har fett ont i mina axlar. Den vänstra verkar smitta den högra. Jag kan inte lyfta armarna rakt ut utan en skrikande smärta aaaaooooooohhh låter det då. Hoppas det försvinner tills på lördag då jag tänkt att veva ordentligt på corres HEMMAFEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0