- LIFE ISN'T FUN UNLESS YOU'RE IN A GOOD FIGHT

Jag är så äckligt stressad! Men jag kan också tillägga hur duktig jag blivit på att hantera stress. Det är inte mycket jag har att göra egentligen, jag är bara galet nervös inför uppkörning och grejer för att när jag tänker efter känner jag mig inte ens redo. Hur som haver så lyckas jag bättre än förr, att tänka bort stressen. Jag tänker bort min förkyldning, prioriterar och blickar framåt - ser hur skönt det kommer vara när det lugnar ner sig. En liten sådan här period orkar jag ju faktiskt med. Klarar andra av tre gånger så många bollar i luften samtidigt, så klarar jag det här. Bra början tycker jag allt!

Morgondagen är stressigast av alla. Särskilt nu när jag även ska jobba ett par timmar men det får helt enkelt lösa sig imorgon. Jag ska somna till lite simpsons och vakna utvilad och förhoppningsvis lite mindre hostig. Visst låter jag vis och harmonisk??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0