- BOOTLOVE

Stockholm har virat en liiiten liten tråd runt mitt arma hjärta. Såg inte jättemycket av staden denna gång heller, men blev faktiskt glatt överraskad av all dess ståtlighet. Låt mig kort säga att jag sitter här på jobbet och längtar lite tillbaka. Eller så längtar jag efter en solig promenad med pojkvännen bara kanske... Ska strax ta mig en rast, sträcka lite på benen och pressa ner fossingarna i ett par boots jag spanat in hos Zara. Ber till skogudarna att dom finns kvar, och helst lite rea på det efter som att månadslönen försvann likt smör i solen under helgen. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Jag har bara (nästan) 2 cravings på min vår-lista, varav ett par snygga boots med överkomligt pris är ett utav dom.

Eftersom att jag inte kan spara bilder här på jobbet så får ni tjuvkika lite här, här och här om ni så vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0