ISVP ?

Söndag och jag har faktiskt fått ta ledigt från mailandet fram och tillbaka. Thank god för helger och lata amerikaner! Idag jobbar jag.. imorgon med. Sen ska jag fasen sätta igång med det sista som behöver göras. Imorgon ska jag alltså ringa och boka en läkartid, och boka en tid hos banken. Sen är det färdigt. Behöver finslipa lite på min ansökan också, men det fixar jag på no time.

Eller.... eller så söker jag inte till det programmet. Är rätt så dyrt... tydligen kan man välja bland 30 klasser per dag utan att söka till International Student Visa Program. Hm.. undra om det är värt. Lite att tänka på och ännu mer mail att skicka iväg!

Hej förresten... och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0