NOW ALL I CAN DO IS WAIT

Nu har jag fått in min ansökan och allt är i princip färdigt. Jag har mailat alla jag kan maila, betalat allt som ska betalas och äntligen sökt in till en av världens mest kända dansskolor. Förut så var min magkänslan rätt cool, kände att jo fan.. Jag kommer säkert in. Men nu är jag så jävla pirrig va så det är inte ens roligt. Tror inte riktigt på mig själv längre, att jaag kommer bli antagen. *fingers crossed* såklart. Men ni vet.. efter att ha sett bilderna jag nu skickat in, cirkus hundra ggr och stirrat mig blind på det personliga brevet så blir man ju förstörd och nojjig. Det känns verkligen inte som att det är bra nog längre.. Nåja! Som sagt.. Nu är det bara att vänta å se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0