A LONG LIST IS STILL A LIST AND NOT JUST RANDOM WORDS IN YOUR HEAD


Tiden går fort men verkar ändå stå still. Känner mig ganska lugn för nu. Har återigen andra saker i huvet än bara mail och pengar. Drömmen om New York ligger kvar, lite på hold. Men oj va nära det är nu. Ska boka flygbiljett till 1a september tänkte jag. Att boka den känns sjukt läskigt. Innan när jag försökte föreställa mig själv gå i vår lägenhet så var jag bara exalterad, nu är jag litegrann livrädd också. Men allt löser sig. Jag tror att det är svårt att känna sig ensam i New York. & jag känner trots allt redan en å annan där.

Var på gymmet idag. I annat syfte än stretch.. AJAJAJ. Jag är så sjukt otränad och känner att jag skulle, som jag tänkte från början, ha prioriterat träning nu i sommar. Måste ju änna ha uthållighet om jag nu kommer in på skolan. Tolv klasser i veckan är nog ingen barnlek ... Men å andra sidan. Gymet och crosstrainer -- boring. Dansa, dansa och dansa -- livet! Jag kommer nog att klara mig på enbart adrenalin.

Att göra/beslut som ska fattas:
- hämta journal på tors
- finslipa på ansökan i veckan
- jobb hela helgen.......
- läkartid tisdag
- hinna med banken tis- eller onsdag, göra överföring till BDC samt skriva ut olika kvitton
- skicka in ansökan!
- betala security deposit (denna borde ligga högst upp på listan..) för lägenheten
- kolla upp visum

phew.. listan var rätt lång trots allt?


Nu skulle dansdrömmen ligga lite på hold sa jag va? Hm.. funderar på att öppna den gamla dagboken för de andra tankarna. Får kramp i handen bara jag tänker på det *dagens ungdomar med all denna teknik! latlatlat*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0