-

Jag hade en sak att komma ihåg idag. Förutom att liksom... gå till jobbet. & det var att ta med mig min bankdosa så att jag, ifall att jag fått in alla pengar, kan föra över hyran osv till vår landlord idag på jobbet. Tog jag med mig bankdosan?! nix. Men men.. får ordna det ikväll när jag kommer hem! Pirrigt!

Ikväll ska jag träffa lite brudar. Behöver lite tjejkärlek måste jag säga. Vi ska ut och äta middag.. nånstans. Mysigt blir det i alla fall! Synd att jag bara har en endaste liten krona på kontot.. får bli ett salladsblad eller nåt heh. Haha, både jag och brorsan är så trötta på att föra över pengar från sparkontot, och ändå skulle vi ta en lunch tillsammans idag. Såå fattiga när vi står och skrapar ihop alla mynt i plånkisarna. Ba "eehh går det bra med en dansk krona? eller ett pund!??"

I alla fall.. note to self: skriv upp vad du har att göra, i pannan! suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0