- TWEET

Där står man och svettar röva av sig (kan man ju hoppas i alla fall) på crosstrainern och har precis kommit in i serien som visas på tv. Yes tänker jag, nu går tiden fort! Så kommer la nån flummig, finnig tonårskille och byter kanal mitt framför näsan på 4 ilskna, ska-bli-fit-som-fan-beach-2012-tjejer --- till family guy! Grrr ondheten! När det dessutom är ett asgammalt avsnitt man sett ett tiotal ggr. Stog och trampa länge, samtidigt som jag föreställer mig hans pungkulor under mina fötter så försöker jag komma på nån brilliant utskällning... Så ser jag killen nästan ramla av träningscykeln --- aha... han är utvecklingsstörd.

Kommentarer
Postat av: Mandis

hahahahahaha <3

2012-01-19 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0