- TITTUT

Hej alla!

Ska om ett par minuter springa iväg till hotellet för ännu en dag, riktigt roligt är det! Har haft såkallat vändpass, så slutade 23 igår och börjar nu kl 7. Phu.. Men är vid liv i alla fall, så får väl lära mig dricka kaffe eller nåt som alla andra kaffehoes (dom säger på svenska men jag bara kan inte skriva det haha) på jobbet, så man klarar sig in i andra andningen.

Kl 15 när jag slutar ska jag möta upp riktigt fina brudar i stan för en efterlängtad pratstund och fika!! Känner på mig att dagen kommer gå riktigt fort när jag har det att se fram emot :) Nä, nu får jag tametusan springa ut i stormen.. '

pussss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygg blogg!

Är det bra med dig? :)

2012-01-04 @ 07:29:15
URL: http://mandiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0