- THE BUCKET LIST

Har precis skrivit mig min egen Bucket list. Ni vet en sån där "innan jag dör" lista. Whu press..

Jag hittade en nästintill perfekt lista på någon random blogg, och inspirerades. Min innefattar allt mellan himmel och jord, allt ifrån Hoppa in i en taxi och skrika "follow that car!" till skriva ett brev till mig själv och öppna det om 10 år. Jag har skrivit ner den på närmsta papper jag hittade, och just detta hade några dagistider nerkladdade. Vet inte om jag ska skriva på något lite finare papper eller kanske till och med sätta ihop lite inspo-bilder och skriva ut från datorn. Rubriken lyder i alla fall:
Before I die
... och helst när jag fortfarande är ung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0