- PINGVIN

Alltså jag har sån sjuklig träningsvärk. Det är riktigt härligt att känna att man tränat men det behöver ju inte gå till överdrift!! Går runt här som en gammel pingvin....

Idag ska jag träffa mina fina fikatjejer! & ikväll är det dans som gäller. Eller ja.. Zumba??

På tal om dans... jag måste anmäla mig. Spelar fan ingen roll hur dålig jag känner mig på att dansa, nu när jag ändå inte vet om eller hur jag ska jobba - kan jag lika gärna dansa mig lycklig! Älskar ju det mer än livet självt - när det går bra dvs.

Elinpelinpäronpung, min underbara vän som bor i sthlm numera. Hoppashoppashoppas att jag kan komma upp till dig under Streetstar. Saknaden är otänkbar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0