- LOVELY LOST AND FOUND

Just idag är mitt största bekymmer vad jag ska äta till frukost. Fy i helskotta va härligt!

Haft så mycket småsaker att tänka på så länge, och nu är det mesta avprickat från att-göra listan, och klockan är inte mer än halv tolv! Känns så rackarns gött! Bestämt att jag, fastän jag har tid, inte ska gå och träna idag. Vill ha en pyssla om mig själv dag, ska bara lata mig och låta allt sjunka in. Imorgon ska jag jobba kl 7 på GBB, slutar vid fyra så då hinner jag gå och träna! Äntligen lite framförhållning.

Så... godis hela dagen? Eller nyttigdag?


Kommentarer
Postat av: bajss

denna åker upp på fejsis. bara så du är medveten om det! haha.

P.S- väntar fortfarande på resterande bilder. DS

Play.Station2 - snart blir det hot´mejl!!!! Damp.S

MVH / du vet vem! hahaha

2012-01-17 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0