- LOVE GURU

Läst igenom de senaste inläggen i min blögg och jag verkar ju helt sinnessjuk. Riktigt rubbad...

Nåja. New years eve var inget å ha. Var bara tvungen att få ner det. Igår tränade jag Body balance med min duktiga och vackra moster, riktigt go träning! Känns lite där det behövs idag så att säga. Nu ska jag vandra iväg mot körskolan - och förhoppningsvis orkar jag med en stund på gymmet i eftermiddag. Har ont i halsen och vill helst undvika en period på 4 månaders virus faktiskt.

och ett litet +... Igår kände jag sån sjuk tacksamhet gentemot min kropp! Haha! Hur sjukt det än låter så just igår efter träningen så kände jag mig så jävla stark och frisk och riktigt lycklig över att min kropp faktiskt fungerar, nästan alltid, precis som den ska!

Love from your tacksamhetsguru***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0