- LOL

Fick precis min pojkvän att skriva lol till svar... haha, stolt!

Det har varit en ganska tung vecka på mitt nya jobb, och imorgon är sista dagen innan lite ledighet. Helgen ska spenderas tillsammans med erik som åker iväg till Åre en vecka på lördagnatt, så får vinka av honom.. alltid lika jobbigt. Sen hoppas jag ha massa tid för lite kompismys! Var så härligt att träffa Gabbi, Frida, Maja, Cornelia och Amanda idag på en (väldigt kort.......) fika! Så längtar efter alla ännu mer nu bara för det..

Min tatuering blev ju aldrig av eftersom att hans son blev magsjuk, så har beställt på måndag ist - så hoppas det blir av! Är faktiskt lite nervös och rädd för att jag ska ångra mig. Trodde jag aldrig att jag skulle bli men jag är fortfarande så säker.

Ja, nu ska jag kasta in min b&j i frysen, ta av mig mina redan uppknäppta byxor (när jag inte hinner äta på jobbet äter jag maaaassa middag hemma ist och blir dundermätt) och kasta mig in i en dusch. Ska försöka somna i tid idag, behöver sova ikapp lite. Upp imorgon halv sex för att åka till jobbet!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0