- KLANTARSLE

Jag är så förbannat klantig. Hur kan man missa två tåg, varav ett när man står på perrongen, inom 7 minuter? Svaret är att det ena missades pga ren bekvämlighet och det andra för att tåget - hör och häpna - var tidigt! Ärligt! STÖR MIG. Men, som de gamla visa brukar säga - när en dörr stängs öppnas ett fönster. Visst gjorde det även denna gång. Promenerade mot Allum och fann en buss som gick till Gamlestadstorget. Score! Så slapp jag åka enda in till centralen.

Orkade ju dock inte vänta på att lerumståget skulle komma, så jag kom aldrig iväg till gymmet. Men kanske var det lika bra, nu orkar jag följa med min moster på hennes träning ikväll istället. Har varit i Partille på körskolan i cirkus 3,5 timmar. Inte dåligt! Vågar knappt skriva det men denna gången ska jag väl för fan klara att stå ut med lite teori eller? Det är bara att hålla tummarna.

Nu inväntar jag blattepapi som är på ingång. Hoppas han har maaaat med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0