- IMPLODERAR

Det är kanske inte meningen att jag ska ha den där tatueringen trots min längtan. Spenderade nämligen natten/morgonen på akuten med min rygg. Fick sedan en tid på freaking vårdcentralen igen. Trodde det skulle vara hopplöst även denna gången eftersom att dom inte tagit mig på allvar (just dessa ggr med urinvägsinfektioner och smärtan i ryggen) men efter en skickad journalkopia från läkaren på akuten så börjas nu en låååång utredning. Undra hur många utredningar man ska behöva gå igenom. Är jag en hypokondriker med extremt låg smärtgräns eller har jag bara otur och knas lite överallt i hela kroppen? Känns ju ändå som att alla mina udda smärtor borde ha nåt slags samband...

Hur som helst så krockade ju läkartider med tatueringstiden och svårt var det men man får la prioritera.. haha. Får boka om - tredje gången gilt!

Förövrigt har jag så mycket tankar och drömmar att jag imploderar. Ja.. det går inåt. Vet inte hur jag ska hantera allting. Men känner att platsbanken.se inte är någonting för mig längre trots att jag i princip är arbetslös återigen. Behöver ett äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0