- FÖRLORAT MAMMA, PAPPA OCH SYSTER

Fan va lyckligt lottad man är. Vad har jag någonsin att klaga på? Självklart är lite deppdagar helt naturligt men jag måste tänka om.. Jag har inte känt mig ledsen på väldigt länge, jag är inne i en verkligt tacksam period, men när jag hamnade på en blogg som denna så tänker man verkligen efter.

Stackars trettonåriga lilla tjej.. att vara 13 år gammal har nog inte varit en dans på rosor för många människor. Så mycket förändringar i skolan, kroppen och mentalt. Här är en tjej som förlorat nästan hela sin familj, och hon orkar fortfarande vara glad och ja.. en helt vanlig trettonåring. Gumman.. Hoppas att hon fortsätter sin livsresa med den styrka hon verkar besitta. Då finns det nog ingenting hon inte skulle klara. All lycka till denna lilla tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0