- DENIM

Äntligen hemma i min säng! Fast inte alls lika härligt när den är sådär extra tom eftersom att man vet att mannen kommer vara borta en vecka. buh.

Hård vecka på hotellet, och ska bara jobba månaden ut. Men nästa vecka är det inte mycket jobb på schemat så det är faktiskt skönt! Måste dock börja tänka ordentligt på pengarna.. shoppade lite mycket idag. Eller.. var egentligen inte mycket men vågar inte riktigt tänka efter hur mycket som gick. Är nu i alla fall en lycklig ägare till bla ett par sjukligt snygga jeansshorts och en dunderfin jeansskjorta! (men gud.. stavas det så?) Denim är kärlek.

Längtar som en galning efter sol och värme, så när mami frågade om vi inte borde hänga på moster och familjen till turkiet i maj var jag snabb med att hoppa i taket av glädje! Självklart måste vi följa med! Ligger och drömmer mig bort..

Nu tänkte jag kolla på nån film eller kanske ta tag i den där sista vänner-säsongen. Ja ni vet, de där vanliga kvällsrutinerna. Kolla på film och sakna pojkvännen..


random bild på lite kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0