- BEST OF BOTH WORLDS

Min helg har väl egentligen varit rätt så perfekt.

Mandis födelsedagsfirande på fredag på bryggan med massa dans och billig dricka! Spenderade hela lördagen i pojkvännens säng och med lite tv-spel. På lördag kväll åkte vi på släktkalas med gooooodaste maten och sen hem till mig för att slockna på soffan till kass tvfilm.

Idag skulle man ju tränat då va... men jag är helt enkelt för mätt haha. Så tillbringar hellre dagen hemma hos moster med alla barn och går på bio och gör mig ännu rundare ikväll. Vi ska se new years eve! *förväntansfull**

Tog lite såhär-fräsch-kan-man-va-efter-en-helg-som-denna-bilder. Lite ögongodis för den som vill;);));P:P





och BAM en dödlig posebild som avslutning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0