- 2012

Så är första dagen på nya året över. Den har spenderats i soffan tillsammans med min älskade med film och pizza. Förutsägbart? Kan hända men ack så härligt.. Har ju tyvärr alltid dåligt samvete efter en dag när man gjort absolut noll nytta, så imorgon blir det upp rätt tidigt för att ta tag i sånna där nödvändigheter som sena räkningar, reklamationer, tidrapporter osv. Kl 15 ska jag vara redo på Hotellet för upplärning! Riktigt taggad!

Hoppas att nyår var fint runtom i landet, med massa kärlek. Min var riktigt bra, om man bara räknar min. Tyvärr så finns det ju nästan alltid en galning som ska sabba trevligheternas nyårsfest. Jag somnade iaf nöjd och lycklig i armarna på min älskling.

Tror att jag lyckades ta en å annan bild att publicera! Får bli en annan dag för vem sjutton vet vart kameran är.. Nu ska jag försöka hitta en tredje film för dagen!

Gnight kompizar, nu gör vi det här till ett riktigt bra år, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0