make you feel my love

Okej.. första natten ensam i den stora sängen. För ja, va smidigt det gick att få hem sängen från hanna! Med hjälp av min man så hade vi nya madrassen och en hel bunt nya grejer från ikea, klart samma dag. Så här ligger jag alltså, i en säng jag får plats i åt alla håll. Har inte provat än dock... hur tråkig är jag? Erik sover hemma inatt, så lite ensamt och läskigt känns det. Nu fick jag allvarlig skrivkramp också... ville nog mest skriva av mig och meddela att mitt rum känns helt nytt och härligt and it freaks me out!!! Gillar jag förändringar? Ja jag gillar förändringar.. gör jag? Näää waahhhhh..

Tur... brorsan studsade precis in och tog lite plats. Phu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0