forgetting sarah marshall

Ligger ensam i min säng, för första gången på nästan en vecka, och småkollar på en av älsklingens favoritfilmer som rubriken lyder. Passar även på att synda... har nämligen gått och blivit ett riktigt fashionvictim. Drömmer om lädershorts, röda-transparenta skjortor och sparar pengar till Jeffrey Campbell skor istället för att betala in för Halkan. Passar på att drömma mig bort ordentligt nu när jag inte har mannen bredvid mig som distraherar på alla möjliga sätt.

Idag har jag träffat sisådär 100 femteklassare. Var vi verkligen så små? Började man inte bli rätt cool i femman... smsade i smyg på skolgården och drömde om att få hångla? Hm.. Yeahwell! Imorgon blir en liknande dag. Fast ännu mer dans och lite bästis-hanna på det. ÄNTLIGEN. Som jag kan sakna den tjejen.

Är rädd att det snart kanske kommer upp världens kärleksbrev här... och nej, inte till alla höstkläder utan till min underbara man. Han borde få ett kärleksbrev varje dag. Det förtjänar han och mycket mer än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0