don't think second best - be number one

Känner mig måttligt förvirrad. Splittrad.. ja, ni vet. Har en sån kväll när jag inte riktigt vet vart jag vill ta vägen eller vilken väg jag vill gå. Som tur är finns bara en väg, åtminstone imorgon, och det är till jobbet. Bra häng så länge får man väl erkänna.. rätt oskön stämning dock. Matchar mitt humör på pricken. Nåja.. än är jag ju trots allt en liten tonårsskit så det är la helt okej att känna sig lite confused. Någon som inte är tonåring - det är HANNA! För hon fyller halva 40 idag! Grattis bästis.

Ikväll får jag nöja mig med ett glas kall cola och massa vänner avsnitt på tur. Man kunde ju haft det värre *klyschig**


liten emobild (dock inte tagen för allt för längesen pinigt nog) passar väl perfa in?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0