you got my heart on lock

Åh jag är så glad! & ledsen.. och ja.. allt. Alla talar om studenthumörsvängningar och jag är fan mitt i. När jag kom hem idag så väntade min studentklänning på sängen, hemskickad från nelly. Alltså.. DEN GJORDE MIG SÅ SNYGG! Gaauuggggghhhh. Den är så fin så jag vill gråta, dreggla... sen började jag lipa för att allt är så dyrt. Dåligt samvete. Både för min egen plånbok och för morsans.

Dessutom så svarade nelly även på mitt mail ang mina balskor, den här gången blixtsnabbt! Säkert för att jag hotade med konsumentköplagen heh. Får skylla på att man får vara bitter när det gäller ens bal liksom. Dom skickades tydligen idag, vilket betyder att dom borde hinna komma! Balen är räddad!!

Nu ska jag återgå till att vara en klassisk blivande student, när jag inte riktigt kan bestämma mig om jag borde äta middag idag. Men jo... har trots allt klarat mig på ett mål om dagen i snart en vecka. DUKTIG TJEJ!


Här är skönheten! Dock lite starkare färg i verkligheten, finfint. (amanda, köp inte en likadan nu;).....) Det här är ju då tyvärr inte jag......... men den satt nästan lika fint på mig! hihi

Kommentarer
Postat av: frida

fan ät kvinna!

2011-05-23 @ 22:16:42
Postat av: frida

fan ät kvinna

2011-05-23 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0