och den sjunde dagen skall man vila.. eller?

Jag har haft en så slö och fantastisk underbar dag. Njutit av varenda ögonblick. En härlig, välbehövd och ganska sällsynt sovmorgon med min pojkvän blev till en långpromenad fylld av gamla minnen. Vi hamnade i naturreservatet på en filt med utsikt över forsande och stilla vatten med glass och kall Cola i glasflaska. Känns som att den delen av floda är mina minnens, gamla och nya, plats.. Hur underbart har jag inte haft det idag?! Jag har också hunnit med att övningsköra, omvägen förbi olofstorp och till lindome och tillbaka. Så nu har jag några mil i kroppen! Och en massa, massa kockmat i magen... Uhh. Mätt. Nä, får se om jag minns att lägga upp lite mysiga bilder från idag en annan gång! Nu tappar jag snart mobilen på näsan.. Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0