houston we have a problem

Okej, snö? What?! Det är cirkus 29 dagar kvar till studenten och det snöade imorse.. what the hey?! Men.. nu ser det blått och fint ut igen. Universum tyckte väl att vi blev lite för bortskämda med över 20 grader och sol, gav oss en riktig kalldusch där.

Och the thing is.. jag provade min studentklänning nu i min ensamhet. Tänkte bli på sådär bra humör eftersom att den är så fin! Och äh.. den är för stor!! alltså... nästan ramlar av mig för stor.. VAD SKA JAG GÖRA?! Jag har liksom inte tänkt satsa på att gå upp i vikt till studenten, och helt plötsligt blir mina tuttar mindre för var dag och jag kommer flasha hela lerums gymnasium hejdå om bara en månad. ÅÅÅHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0