everybody's bruising

Jahopp, då går man på penicillin. Det blev i alla fall bara en fem dagars kur i stället för 10, men infektionen hade ändå börjat sprida sig till njurarna så får ta det lugnt nu. Rackarns säger jag då! Kände för lite pub- (ja, pub!) häng i helgen med en cider eller två. Bara titta på folk som min fina vän alex kände för idag. Men är enormt glad att detta kom nu, hinner ju bli sådär perfekt frisk till studenten och allt tjohej!

Förövrigt känner jag mig tråkig.. Jag är ju ingen sån där som kan smink och grejer. När jag ska ut blir det lite extra eyeliner/kajal vid ögonfranskanten liksom.. Trivs inte med smink och hatar att tvätta bort det på kvällen när man kommer hem helt slut. & att lägga sig utan att tvätta bort det ger mig ren panik. Så jag har länge letat efter det perfekta läppstiftet! Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle vilja ha läppstift... känns som när man var fyra år och stal mammas ur sminkväskan, torrt och bläää. Men efter att ha lånat ett läppstift en helg är jag förtrollad! Lite färg på läpparna och jag slipper resten av kladdet - YEEEY!!

Detta ska jag snarast ha i min hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0