abracadabra

Nu har jag suttit i ett par timmar med mitt filosofiarbete. Gått så långt att jag istället för att skriva www.blogg.se skrev www.ekosofi.se... Sorgligt.

Men sorgligare blir det! Det här är mitt sista skolarbete någonsin. Eller nej.. förmodligen inte någonsin men åtminstone på gymnasiet. Imorgon ska den lämnas in men det känns som att jag kommer bli klar idag. Ganska.. okej att sitta och skriva idag, kanske just för att det är det sista jag behöver göra.

Imorgon är det nationella i Matte c.. som jag ångrar att jag inte bara nöjde mig med ett G lite tidigare i år! Gah. Men men.. det får bära eller brista imorgon. Har man ingen matteskalle så har man inte.

Nu ska jag gå och kolla om det finns något ätbart hemma. Något ätbart som är okej att äta, med tanke på att balklänningen numera passar ganska bra så har jag gått och blivit fet under den tiden jag var sjuk nu då. Så nu jävlar.. ingen mat på en vecka. ÅNGEST i hela mig annars. Ganska mycket ångest nu med, men det löser sig...



väldigt random bild, i brist på fantasi. fin liten sol där bakom berget (haha! jag skrev bärget!!) sent förra sommaren. gulligull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0