varning för depressionssymptom efter läsning

Äh.. alldeles snurrig i huvudet. Trött och utmattad.
Blir så ofta förvånad nu för tiden hur man kan tänka och resonera på så olika sätt. Hur saker som inte finns i min värld, är självklara hos någon annan. Hur kan vi egentligen vara så olika, om vi gått sida vid sida hela våra liv? Tänker jag egentligen så annorlunda, är jag så förstående som jag vill tro att jag är? Skulle jag reagerat på ett annat sätt? Jag vill säga att jag skulle det. Kan jag inte se det i min betéendehistoria, och känner så här starkt emot så.

Nu till något ännu roligare! Engelska arbetet ska vara inne på fredag, mellan 3-5 sidor. Jag har än så länge skrivit en halv sida, och det är redan tisdag kväll. Snart kommer bf hit, det ska man ju inte klaga på när han åker så långt. Får hoppas att det bara är min säng han har saknat för jag lär ju bli fast här.. eller.. jag borde kedja fast mig här. Får .. inte... k-k-kramas ikväll!

Bara för att bjuda på en bild liksom. Från det ljuva jullovet hemma hos moster på julafton. Åh.. mitt sista jullov. Deprimerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0