PARTYYYYY!!!!

Jag borde vara lika taggad som rubriken. Denna helgen väntas en jädra massa utgång och ståhej med mina närmsta tjejer! Tyvärr har lite gamla vanor fått mig ur balans och humöret sjunker lite var sekund.. men det är väl inget lite bra musik och en huvudvärkstablett kan ordna, innan jag trallar hem till mandisen på fixochtrix. Måste dessvärre tillägga att det är nog lite min.. finns det något tommare ord än tom?? Hm, min väldigt tomma plånbok, som får mig att bli lite depp också. Ekar när man viskar hallå i den.. Snart är det lön, men inte mycket hjälper det för dom pengarna försvinner lika fort igen eftersom att teleräkning osv ska betalas. Nåja! Varför ska man ha pengar om man inte använder dom... eller nåt.

Jag var jävligt taggad på studentresan också. Nu - not so much. Förstår att inte Ving är det enda alternativet för alla andra (men för mig som redan lagt en handpenning på 1200...) men man kan väl åtminstone låtsas bry sig om att jag nu inte kan följa med. Att det kan bli hen sjuhelsikes diskussion när några av oss vill byta hotell, inom samma stad - men utan att prata med varandra, utan några som helst åsikter går man och byter stad och land. Skulle vilja använda det sjukt tunga ordet besviken här. För nu vettetusan vad jag ska hitt på...

Jaja, shit happens. Haha, jag har det inte värre än min sthlmska vän Maryam såg jag iaf. Haha, stopp i toan och halka rätt ner i det. Fin morgon!
Jag har det nog rätt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0