- VILA

Gått runt och känt mig trött och irriterad större delen av dagen. Vet inte riktigt vad det är med mig.. men visst känns det att det är slutet av året? Vi behöver vila. 2011 har det hänt så otroligt mycket. Vad väntar egentligen 2012? Galet att jag knappt tänkt på det... vad som kommer att hända. Man bara lever í en tråkig liten bubbla just nu. Rätt så nöjd med livet liksom...

Jag är inte den som ger nyårslöften eller så. Men jag ser väl 1a januari som en bra starta-om-på-nytt-dag som de flesta andra. 2012 ska jag genomföra saker. Jag ska klara de små mål jag ställer upp framför mig, och jag ska göra några större planer. Planer jag inte är rädd för. Som känt avskyr jag verkligen att planera, ens några dagar fram i tiden. Älskar att vara organiserad - hatar att planera. Kan vara lite konstigt kanske..

2012 ska jag vara med om något storslaget. Något jag aldrig varit med om förr. Även om man upplever många små ögonblick som man knappt tänker på, som kanske egentligen är mirakel - och även om man får nya erfarenheter och upplevelser varje dag. 2012 ska vara ett år då jag känner mig nöjd med tillvaron - men inte tillräckligt, jag ska sträva efter mer. 2012 ska vara ett lyckligt år för mig och mina kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0