- TREDJE ADVENT

denna söndag har inte varit helt olik många andra söndagar. lugn och skön med lite adventsmys.. som tur var kom älsklingen till mig lite senare igår, så att jag åtminstone fick lite kärlek innan jag somnade sött i min säng i hans armar. idag har vi mest gått omkring och kramats, kollat på julkalendern och juste- jag spöade honom såklart i monopol!

skulle fått massa gjort den här helgen, bland annat städa ordentligt och börja koreografera lite till mitt pass ju.. har jag gjort något ens i närheten? åh nej. försöker tänka att "there's no time like the present", alltså att det är lika bra att bara ta tag i saker. men så tänker jag istället.. äsch, det finns alltid imorgon. men det finns det ju inte alltid! rätt som det är så är det torsdag. eller julafton.. åh. känner att jag helt enkelt måste komma tillbaka till det där att ta tag i saker igen. för jag gör det bara inte. jag bara glider runt och smakar på livet.

är så förkyld att det är inte sant. så trött är jag också.. så lika bra att sova nu. nya tag imorgon! efter jobbet ska vi i alla fall klä granen! det hann vi med idag i alla fall.. att köpa gran alltså. den blev rätt mesig men får gömma den i massa fint pynt! 8)

puss och kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0