- SPONTANITET

Min jul har varit riktigt fin. Inget bråk och hela familjen samlad. Ni fick ju se några av bilderna på mina sötnötter, och mer blire inte för denna gången.

Idag har jag och älsklingen träffat mina sysslingar från Slovenien, Sara och Tara. Sara följde med oss på stan en stund, så fin är hon den lilla tjejen. Så imorgon ska jag tillbaka till pappa för middag med lite släkt från fjärran!

Idag när jag kom till stationen från gbg, så ligger ju där så lägligt en tatueringsstudio. Så jag gick lite spontant in och bokade en tid på fredag kl 14. Äntligen fick jag tummen ur! Synd att jag är så fattig men.. äsch. Jag har ju längtat så.

Så nu ska jag bara bestämma mig för typsnittet, så hjälpte han mig rätt mycket om hur vi ska placera den! Får väl lägga upp resultatet senare. Så bra och lagom till nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0