- RAISE YOUR HAND IF YOU'RE F*CKED

Vill knappt kommentera det. Vilken pina det är att sätta ihop ett "dans" pass när man är lite av en perfektionist. Vill ha en röd tråd genom allt, vill använda liknande steg men inte samma steg mer än så och så många gånger... jag tror jag avancerar lite för mycket. Nu har jag låtlistan. Jag har stegen. På vissa låtar är kombinationen sisådär bestämd, men får känna på det. Vet vad jag har att välja på i alla fall. Va skönt det ska bli imorgonkväll, när jag och min fina kille kan sitta och slappna av och bara julmysa! Gillar inte att ha sånna här grejer att tänka på när man bara vill vara avslappnad med bomull mellan öronen istället för hjärna.

Nu ska jag i alla fall få mig lite sömn. Upp tidigt imorgon och jobba! Hela dagen.. pfuu. Först blir det någon älskad julfilm!


åh... mitt långa hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0