- HÖR MIN ÖNSKAN DRÖMMEN MIN...

Vilken galen dag! Jag och mamma var lediga idag, och vi har hunnit med allt.

-Handlat sista julklapparna
-Handlat fulla lass med julmat
-Dammsugit och dammat hela hemmet
-Lagat potatisgratäng
-Griljerat fläskfilé
-Griljerat julskinkan
-Lagat lax
-Gjort tryffel för första gången
-Ischoklad x2
-Slagit in ALLA julklappar.... (aldrig mer dagen innan julafton)

Ja.. det var väl det. Vi har hållit på i 12 timmar i sträck, med en yatzy paus. Jultradition det där med yatzy. En pizza hann vi beställa också men den tog vi nästan i farten. Tillslut slängde vi oss på soffan helt utmattade.. Men gott folk, nu är det trots allt julafton! & jag ska se på min julklassiker att somna till.

Ser verkligen fram emot imorgon, även om morgonen blir lite stressig.

HA EN RIKTIGT GOD JUL KOMPISAR!

HOHOHOVER AND OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0