- HE'S GONNA FIND OUT WHO'S NAUGHTY OR NICE

Det här med att tomten snart kommer fungerar rätt bra för att få snälla barn på dagis.

Känner att jag behöver skriva av mig.. är så trött. Trött på i princip allt. Känns som att jag har tusen saker att göra, men ändå ingenting. Ta det inte fel, jag är väldigt tacksam över att ha flera jobb som jag har - men kan inte hjälpa att det stressar mig lite. Tänker på allt som behöver göras, även om allt inte är idag så stressar hela januari månad mig redan. Jag önskar så att jag kunde ta.. en månad i alla fall till att bara ta hand om mig själv. Rensa, träna, planera, baka, dansa... göra saker som jag tycker är roligt! Göra saker som jag behöver.

Känns lite som att jag klagar och klagar, och det är verkligen inte det jag vill... jag menar jag har så mycket tid egentligen. Men jag blir alltid sån att när jag väl vet att jag har mycket saker att göra och tänka på - så gör jag ingenting. Det är precis som att för många planer/tankar försöker komma genom samma dörr på samma gång. Det går inte. För lite plats. Så jag skulle behöva en tid att bara släppa förbi en sak i taget. Behöver tid för mig själv.

Idag ska granen in och pyntas och jag ska åtminstone sätta ihop en ny spellista till passet på torsdag. MÅSTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0