- FEEL LIKE I'M ON TOP OF THE WORLD WITH YOUR LOVE

ok, tänker man efter så är det rätt mycket som hänt den senaste tiden. inte bara en stor årsdag inte! jag vet inte ens om jag konkret skrivit det svart på vitt, att jag fick det jobbet jag sökte. men jag vet ju att det är ni, mina vänner, som läser så ni har ju säkert koll. hur som helst så måste jag ändå säga att jag är ganska så stolt över mig själv som fick ett jobb som jag tillsammans med väldigt många andra sökte. dom valde mig! lilla mig som aldrig gått på en arbetsintervju tidigare. det får man väl lov att vara stolt över?

jag måste ju erkänna att detta jobb, som receptionist på Hotel Comfort/Vasa i Göteborg, verkar väldigt krävande. visst är jag van vid utmaningar men denna är verkligen något nytt. trots det känner jag mig redan väldigt bekväm med tanken och det är ju detta jag vill göra! kul helt enkelt.

dessutom är det nu dags för mig att ta över Just Dance passet på Actic i lerum. jag är ju så sjukt otränad efter en höst av nästan noll motion och av långa sjukdomar, men än så taggad! känner riktigt all motivation i kroppen.

Så helgen blir rätt busy.. och förmodligen rätt så pojkvänsfri :(( jag har många julklappar kvar att köpa (hrrm komma på vad jag ska köpa till att börja med....) så det måste göras i helgen eftersom att det är mina sista lediga dagar innan jul. Gud.. det var jobbigt att skriva! sedan måstemåstemåste jag verkligen bli helt hundra på mitt dance pass och göra lite nya koreografier. brukar ta minst en heldag för mig. sist men absolut inte minst är jag så galet sugen på att storstäda, skura, damma, våttorka - u name it! måste göra fint. granen ska nämligen inhandlas till helgen!

bara för att göra ett sjukt långt och tråkigt inlägg (ni hajjar... keep in mind saker för mig själv måste skrivas ner) så ska det avslutas med en grå och tråkig bild för alla er som tröttnat på mitt och eriks nunor tillsammans! jag älskaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0