- DUFVENKROOKS

Jäääääääääääsp, godismorgon!

Bra att man har en blogg att ursäkta sig med, för inte sätter jag igång med nåt jobb inte...

Sov hos älsklingen inatt, så han fick köra hem mig tidigt imorse innan han skulle till jobbet. 22 minuter tror jag att det tog. Ganska långt? Själv börjar jag inte förrän kvart i ett, men bra att jag kom upp i tid. För att jag måste fortfarande sätta ihop en spellista till dans-passet, och komma på åtminstone en till koreografi. & försöka komma ihåg de förra... suck.

Hela vårt hem är sådär fint julstädat nu! Så härligt att komma hem till. Funderar på att ta lite nässpray och värma lite glögg.. inte för att det är särskilt gott men åh så mysigt det doftar! (tänkte skriva luktar men visst låter det äckligt då??)

Nu får jag ta och sätta igång här. Men här är förresten en bild på den enda glöggen som jag faktiskt tycker är god! Utan alkohol såklart... jag är fortfarande klen.

P.s. bara 10 dagar kvar till jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0