- 365

Hela helgen har vi firat vårat år tillsammans.. nä, men nästan. Det är det enda jag gått och tänkt på! Vi har idag varit ett par i 365 dagar!!! Sjukt va tiden går fort... Firades igår med middag på El Corazon och idag en sväng på stan. En liiiiiten present fick pojkvännen också.. hehe. Obeskrivligt ansiktsuttryck när han öppnade paketet!

Just nu sitter jag hos papps som kom hem från Bosnien sent igårkväll, ska strax hem till mamma igen. Där ska jag allt lägga upp en bild eller två från kvällen igår!7

<3

Kommentarer
Postat av: Min första kommentar

Skulle vilja ändra "liten" till "perfekta". Har aldrig blivit så överaskad! <3 tack igen för en perfekt helg! :D

2011-12-04 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0