TILLBAKA

Hej alla!
Såå mycket som har hänt... veckan i alanya var rena rama kaoset. & inte på det där underbara sättet som man kan älska kaos på en utlandsresa utan lite mer tvärtom. Men vi hade vårt goda... Jag har ändå aldrig varit så lycklig över att sätta mina små fossingar på iskall svensk mark - och att dessutom mötas av mitt dreamteams ansikten (pojkvännen, bästis-hannis och brorsan) slår ju allt! Nä vänta... min överraskning som väntade hemma på sängen slår allt. Av min pojkvän -- som slår allt! (BRUNO MARS I LONDON!!!!) Ja, vad kan jag säga.. jag är grymt lycklig!

Denna veckan skulle vart vår vuxen-vecka. Jag och E skulle jobba tillsammans och bo ensamma. Men så vart det inte! Blev lite arbetslös i veckan, men fick ändå tusen saker att göra. Hade bland annat mitt första vuxenpass i dans, på Actic, igår! AJ min kropp. Men värt för nu är man officiellt gym/grupptränings instruktör! Låter så hett. Imorgon vankas jobb på gbb i stan, och sedan en vipkväll på Make up Store. Så nice! Ska färga fransarna och slösa lite av lönen på tjejgrejer.. Torsdag och Fredag ska jag leka instruktör återigen! Denna gången för ja sisådär ett par hundra barn... Lördag hoppas jag på Ikea!! Vill överraska mami med lite grejer och få åtminstone en vuxendag med erik..

Nog om det!
Idag köpte jag skor! Men jag är fortfarande på jakt efter dom perfekta pumpsen. Svarta eller röda... men ist hittade jag ett par väldigt perfekta Jeffrey Campbell lookalikes på nelly.com. Hur underbara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0