HICKUPS

Godismorgon!
Inatt/imorgon (??), jag har noll koll - så åker jag i alla fall iväg igen! Alanya denna gången med. suck... Fast nä, ska bli riktigt fint med sol och bad med massa trevliga människor, framför allt mina fina vänner. Så har lite att fixa idag. Ska in till stan för att växla pengar, köpa en almanacka.. ähm.. kanske lämna tillbaka skorna jag har inte bestämt mig. Träffa pappa ska jag hinna med också, och kanske möta älsklingen! Sen ska vi hem till mig och mysa som aldrig förr.

Det jag har att hitta till packningen idag är mitt andra minneskort till kameran, hemskt störande att det är borta! & mina solglasögon.... dom har jag säkert lagt på nåt jättebra ställe. Typ i nån affär....

Hörs om två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0