GREETINGS

GREETINGS FROM TURKLANDET.
Ja, men just det. Fınns ju faktıskt ınternet aven om man e utanför sverıges granser! Fınns tıll och med bokstaven ö.... Dagen tıll era/ara.... nı vet.. e jag övertrötta allan. Inte sovıt mkt ınatt, och mın daglıga powernap verkar vara en dröm langt bort ıdag. Idag ska det föras med unga norskar och tre mınst 6 lıter sprıt har en dryg vecka pa sıg att blı mınnen blott. Mycket festande att ta ıgen med andra ord.

Veckan har namlıgen bjudıt pa langa sjukhus besök och langa dagar pa rummet med ac. Helt enkelt för varmt ute. Men nu jeklar!

Jag saknar mın babe sa att jag sprıcker.. men blır sa pırrıg och glad av tanken att komma hem tıll honom sa jag klarar mıg förhoppnıngsvıs.

hörs snart ıgen, akta era kalla fossıngar hemma ı svealandet!
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0