i guess you can hang with me

alltid älskat robyn. aldrig riktigt gillat hennes musik. men nu för tiden känns den helt rätt i hjärtat.
satte mig vid datorn för att få lite plugg gjort. men är det någon i livet som klarar det? förlorar mig själv i musiken och vaknar till liv vid varannan sporifyreklam och ett å annat sms. konstiga facebook-statusar bidrar ju lite till okoncentrationen också.. passade på att löjla mig jag med och skrev till min jockey att han ska komma hem. fast egentligen borde jag åka och bo hos honom på Gran Canaria. finare än regniga sverige.

imorgon blir det hemma... waait for it.. fest!! äntligen. längtat efter en pinsam, drägging hemmafest i lerum att dansa loss på. ska bli fett kul att shotta till det lite med mandisen. på lördag ska jag pussa på mina små bäbisar hemma hos världens bästa moster. om hon tillåter dvs, sjuk hela tiden är jag ju. men försvarslösa som dom är utan sin mor så brukar jag ta risken och borra läpparna in i dom mjuka små söta kinderna i alla fall.

nä. slut på bloggsnacket! nu ska jag försöka få nåt gjort här hemma. tänka över hur allting är här egentligen. så mycket annat som vart runtomkring att jag inte riktigt hunnit tänka på hur allt annat egentligen ligger till. känner inte igen mig själv ärligt talat. vet inte om det är bra eller dåligt än.


en bild på mitt lilla hjärta, linnéa, när hon var liten. 4,5 år är hon idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0