and ill just keep on dancin!

tre timmars dansande nu. första klasserna för terminen och det var frickin awesome! älskade varenda sekund. visst kändes det lite stelt från topp till.. ja, tå. men det släppte snabbt och jag är så jävla taggad för den här hösten att ni anar inte! HAPPY HAPPY HAPPY.
just nu ligger jag i soffan här i papis tomma lägenhet, väntar på att klockan ska bli tillräckligt för att jag ska kunna gå ut och möta mina vänner, så ska vi dansa lite till.
jag lär ju vara död imorgon, men med ett smile on my face.
upp och jobba! men som tur är kommer jag jobba med min kära bror hela dagen så bakisheten kommer nog inte vara något problem.
nu ska jag fortsätta vila mina små fossingar och förbereda dom för nya äventyr.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0