all good things come to an end

ja, även helgen tar slut.
varit en fin helg. fredagskvällen som spenderades med pappa måste varit en av dom bästa kvällarna på år. vi gick runt i stan, fick inte plats på någon restaurang eftersom vi inte hade bokat något bord. till slut hamnade vi på linnégatan (igen) och hittade in någonstans. minns inte vad stället hette, men det var lite tufft att dom leggade mig och jag kom in med farsan liksom. vuxen tjej är man. vi hade det så himla bra. pratade, skrattade, löste problem.. han hjälpte mig få saker klara i huvudet och hemvägen var något av det bästa. för första gången, sen all skit började, erkände han att han gjort fel från början. "jag har varit en idiot", sa han. jag kunde inte annat än att hålla med. men jag är djupt tacksam och uppskattar verkligen att han försökt göra gott för alla misstag de senaste åren. han har både lyckats och gjort fler misstag, men det är tanken som räknas och de här gångerna var den god. jag älskar min pappa väldigt mycket, helt enkelt.
någon bio blev det inte, jag däckade på soffan ("måste vart den där cidern", sa pappa) hemma till sämsta komedifilmen på tv1000 med pappa skrattandes bredvid.


lördagen gick fort. pengarna flög iväg på lite shopping och sen en tom, men funniii utekväll med fina tjejer! pinsamt värre var det, men ändå. det blir vad man gör det till och hej hå va vi kan göra det kul! ensamma på dansgolvet, woah.
denna söndag har spenderats som så många andra. eller mja. hoppade över dansen idag för jag kände att jag kunde inte lämna min skadade mamma hemma. (klanten har ramlat i en trappa och är nu halvt handikappad) så det blev en snabbis på ancona tillsammans med girlsen igen så vi kunde skvallra oss igenom gårdagen. gott.
sis han hit en snabbis innan hon sprang iväg på floda-dejt, uhhh.

nu ska jag göra kvällen ännu mer meningslös och lägga mig på soffan med ett glas cola. yum! hoppas ni haft en fin helg kompisar.
puss och kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0