utbränd, går in i väggen, går under, hoppar snart.... ja. what else?

haha, ne. riktigt så illa är det väl inte. men jag orkar fan inte mer!! asså.. sitter och försöker verkligen göra mina läxor men det bara... tar stopp. rinner liksom inget användbart skrivmaterial ur fingrarna. känner mig bara hopplös och kass. och det boostar liksom inte motivationen i en.

att göra lite snabbt
:
Engelska B & C - dagbok i engelska B som en karaktär ur Pride and Prejudice. Borde jag kunna fixa ganska snabbt. Tre skriv uppgifter i Eng C. Går mindre snabbt...
Svenska - måste börja brainstorma till artikeln vi håller på att skriva nu. Inte en aning vad jag ska skriva om.
Religion - måste göra en snabb Powerpoint. Men.. inte så lätt utan skiten på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0