fredag + trädgårn = ledsen plånbok

tjabba tjena hallå och allt det där!
gårkvällen blev nicenicenice, så tacksi till amanda som tvingade med mig ut! men måste säga att det var väl behövligt och störtskönt med en kväll hemma tillsammans med mami och lilla linnéa här. nästa helg lutar åt samma håll! hemmakväll alltså.. mitt stackars bankkort fick ta stryk igår. uh. aldrig vart så pank!! men allt har sina ups and downs och att vara pank leder till mys. det är jag säker på!

annars finns ej särskilt mycket att säg. (rim*!! hih) mycket att göra i veckan. tre prov, dansen+gymnastiken. sen vill man ju änna hinna leva också. det är bara att BITA IHOP!

note to self då: inte glömma sjukgymnasten i lerum kl 8 på måndag morgon, när jag inte behöver vara i skolan förrän klockan 13. den är härlig.

nu ska jag kasta ner allt jag rivit fram från garderoben och lagt i sängen på golvet, och sova som aldrig förr.
ciao


var på trädgårn tsm med alex, amanda, erik, rosander, axel mfl igår. här är en bild från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0