winter wonderland

vi hade nationella i svenska b idag, uppsatsskrivning. eller ja.. skriv-vad-du-känner-för skrivning. för mig blev det en skittrist artikel. på 2 och lite till a4 papper. erik, du skrev tio sidor. jag räknar med att jag är körd.

anyway, jag har lite julkänsla i kroppen. förmodligen för att jag skuttade omkring som en liten husmor när jag var hemma så tidigt. diskade, plockade undan och gjorde i ordning lite mysigt i lägenheten. med julmusik på i bakgrunden. + att nu luktar det gott. jag smög ner pyttelite vaniljsocker här och var tipstipstips* så himla påhittig är jag. sen fick jag manligt besök en snabbis också. mysigt.

men nu då.. har jag roat mig med allt annat utom tagit tag i mina läxor. för vem orkar sånt en dag som denna. istället kladdade jag till mig en superduper önskelista till jul. jag glömde iofs lite saker men detta var vad jag kom på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0