jul jul strålande jul

nu har jag haft körlektion i snön. han sa att jag kunde räkna med körkort innan jul! han tycker att jag är klar! strålade jul har vi där. men det är om jag pluggar teori dvs, vilket jag inte riktigt har tid med. så ser ut som vi ska boka veckan efter nyår. wihuu!

när jag kom hem fixade jag lite jobbsaker, skrev upp ännu mer i min skrikande almanacka och slängde i mig lite mat. nu ska rummet städas, och julpyntet fram. kör på julmusik och rysningar i hela kroppen så länge.

nåt underligt lyckorus i kroppen idag med. det började som en krypande, lite obehaglig känsla sådär i hjärtat. men nu glittrar allting på nåt konstigt sätt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0